בניית אתר תדמית לעסק – ולמה זה חשוב כל כך

בניית אתרי תדמית

עסקים רבים עד היום חושבים ומאמינים בתומם שאין באמת צורך באתר תדמית לעסק, ומסתפקים בתחזוק של עמודים ופרופילים עסקיים ברשתות החברתיות השונות כמו לינקדאין, אינסטגרם, פייסבוק, יוטיוב וכדומה. אבל בעולם בו אנחנו חיים ועם ההתקדמות הבלתי פוסקת של הזירה הדיגיטלית… זה לא ממש מהלך מומלץ, וכדאי בהחלט לחשוב על בניית אתר תדמיתי.

 

חשוב להבין שבניית אתר תדמית היא ללא ספק חובה לכל עסק באשר הוא, אפילו אם מדובר בבניית אתר תדמית לעסק קטן שלעיתים נראה שולי ומיותר, מאחר וזהו בעצם כרטיס הביקור שלכם בזירה הדיגיטלית ומה שיכול להקפיץ ולשדרג את התנועה בעסק שלכם אל מול כל המתחרים בתחום.

 

בעולם המתקדם דיגיטלית של היום, כדי שהעסק שלך ישאר רלוונטי ועדכני, כדאי שהוא יהיה בעל נוכחות ברשת, והנוכחות הזו נקבעת על ידי אתר תדמיתי.

לא בגוגל לא נחשב

רגע מה? מה שקראתם. נסביר:

כשגולש משתמש באינטרנט, ונזקק לשירות או מוצר מסויים- הדבר הראשון שהוא ניגש אליו על גבי מסך המחשב שלו זה… נכון, גוגל! לעיתים המשתמשים פונים לפורומים או אתרים אחרים להמלצות על מקומות, אבל בהחלט הרוב המכריע זו מנוע החיפוש של גוגל- ששם בעצם ידוע כי ניתן למצוא הכל.

 

אם לדוגמא אתם עסק של מכירת לבני נשים, וגולשת המתעניינת ברכישת חזיה מחפשת בגוגל לפי המילים הרלוונטיות- היא מצפה למצוא את האתר שלך בין תוצאות החיפוש הראשונות של גוגל, מאחר והן נראות בעיניה הכי אמינות והכי מומלצות ופופולריות, כי הרי ידע שככל שעסק פופולרי יותר, כך הוא יופיע יותר ויותר גבוה ויותר פעמים.

 

כדי שהאתר שלך יקודם בצורה טובה ואופטימלית בגוגל, כדאי שאתר תדמית לעסק יהיה בנוי בצורה נכונה ומקצועית ובעיקר דינמית שמותאמת לשינויים ולפלטפורמות שונות.
חשוב לציין שגוגל אוהבים אתרים מתוחזקים היטב שהתוכן בהם מתעדכן ומחלף לעיתים קרובות, כאשר אתרים ש״מעלים אבק״ פחות טובים בעיני גוגל.

משיכת הלקוחות לעסק

כשאתם חושבים על בניית אתר תדמית, יש בפניכם את האפשרות לשלב טפסים למילוי על ידי הלקוחות הפוטנציאליים לצורך יצירת קשר עמכם, ואף כדאי לנצל זאת. בשפה המקצועית בעולם השיווק זה נקרא ״ליד״, משמע הובלה. אתם בעצם מובילים את הגולש להפוך ללקוח פוטנציאלי על ידי מילוי טופס הפרטים שלו. בנוסף, בטפסים מסוג זה ישנה האפשרות לסימון של הסכמה על שליחת מבצעי הטבות ושלל של חומרים שיווקים כמו מאמרים מקצועיים בתחום העסקי שלכם, לדוגמא.

זמינות ונגישות

כשמדובר באתר תדמית לעסק, זה מאפשר לכם להיות זמינים לכל פנייה תהייה ושאלה מהמשתמשים הגולשים, 24/7, גם אם אתם לא זמינים פיזית באמצע הלילה. זה מהווה יתרון ענק לעומת חנות פיזית לדוגמא, אשר פתוחה בשעות מוגדרות בחלק מהיממה. בנוסף, באופן הזה באתר ניתן לעדכן את כלל הלקוחות בעדכונים השוטפים של העסק ולחלוק מידע חשוב ורלוונטי במקרה הצורך, כשהכל מתבצע אונליין ללא צורך בפגישה פיזית עם הלקוח.

מערכת יחסים לכל דבר

בדומה לחנות פיזית, אנחנו בונים מערכת יחסים והיא בעצם מערכת אמון בינך כבעל העסק לבין הלקוח. וכדי לתחזק את הקשר הזה ולגרום ללקוח שלכם לרצות לחזור לאתר, ישנן מספר פעולות שעליכם לעשות כדי לתת ערך מוסף עבור קהל הלקוחות, כדוגמת תיחזוק של בלוג, תמונות, סרטונים ועוד.

איך בכלל לבנות כזה אתר

הפלטפורמה הפופולרית ביותר עבור בניית אתרים קלה, נגישה ומעוצבת היא וורדפרס, כאשר זו מערכת ניהול תוכן שניתן גם לעשות בה שימוש עצמאי לחלוטין ולבחור את התבנית הרצויה מתוך המבחר הקיים. את בניית האתר מבצעים לרוב בעזרת כלי תוסף בוורדפרס הנקרא אלמנטור.

כאמור, בהחלט אפשר לחסוך בעלויות ולבדוק כיצד תוכלו לנסות בניית אתר תדמית לעסק קטן או גדול בכוחות עצמכם לגמרי, ואף להמשיך ולתחזק את התוכן שבו באופן עצמאי. אבל עם זאת, ההמלצה הגורפת היא להיעזר בצוות מקצועי המתמחה בתחום של בניית אתרי תדמית לעסקים קטנים ובינוניים.

שתפו:

תוכן עניינים:

פנו אלינו לקבלת מידע
פוסטים נוספים
שירותי בניית אתרים - quickwebsite.co.il
שירותי בניית אתרים

כדי להיות עסק עם אתר איכותי ומוכר לא מספיק רק להשקיע בבניית אתר מרשים ויפה. היום ישנה תחרות מאוד גדולה בכל הקשור לאינטרנט, אנשים מפרסמים

המשך לקרוא »