מדוע לעשות פרסום בגוגל?

פרסום בגוגל

למי כדאי לפרסם בגוגל? מהם היתרונות של פרסום בגוגל? מדוע כדאי גם לכם לעשות קמפיינים בגוגל? הפרסום בגוגל עובד היטב ומבטיח לכם גידול משמעותי בכמות הלידים, חשיפה מרשימה, גידול במספר הלקוחות וכמובן אפשרות להגדיל את המכירות בעסק.

חשוב לזכור כי גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי בארץ ובעולם, וכאשר גולש מחפש ביטוי מסוים הרלוונטי לתחום העיסוק שלכם, תוכלו להציג בפניו מודעה במיקום מרכזי ובולט, מעל תוצאות החיפוש האורגניות, והמודעה שלכם זוכה לחשיפה רחבה ולקליקים רבים.

גוגל אדוורדס – מערכת הפרסום המתקדמת של גוגל

באופן כללי אפשר לחלק את הפרסום בגוגל ל-4 קטגוריות עיקריות:

  • פרסום ברשת החיפוש
  • פרסום ברשת המדיה
  • פרסום ביוטיוב
  • פרסום ב-AdMob לקידום אפליקציות

ממשק הפרסום של גוגל נחשב למתקדם מאוד, אפשר להגדיר תקציב המתאים לעסק שלך, לבחור היכן תוצג מודעת הפרסום, לאפיין בדיוק את קהל המטרה לפי פרמטרים רבים כגון: גיל, מין, אזור גיאוגרפי, תחומי עניין, שפה ועוד. המיקוד המרכזי של מודעות הפרסום בגוגל הוא במילות המפתח, לכן יש להשקיע במחקר מילות מפתח כדי להשיג לידים איכותיים ולשפר את תוצאות הקמפיין.

מערכת הפרסום של גוגל מציעה מגוון אפשרויות וכלים, כך לדוגמה אתה יכול לתכנן קמפיין מודעות שיופיעו ברשת המדיה, כלומר מודעות הפרסום שלך יוצגו באתרי אינטרנט מובילים כמו פורטלים, אתרי תוכן, אתרי חדשות גדולים וכיוצא בזה. בנוסף, יש אפשרויות מתקדמות כמו קמפיין רימרקטינג (שיווק מחדש).

מהם יתרונות הפרסום בגוגל?

פרסום בגוגל מתאים לכל העסקים, קטנים וגדולים כאחד. כל מפרסם יכול לקבוע את התקציב המתאים לו, לבחור היכן יוצגו המודעות ובפני איזה קהלי יעד, ויש עוד שפע אפשרויות מתקדמות.

היתרונות העיקריים של הפרסום בגוגל הם:

  • חשיפה גדולה בפני קהל יעד שמאפייניו ידועים מראש (פילוח מדויק של קהלי המטרה)
  • שליטה מלאה בתקציב הפרסום, אפשר לעצור את הפרסום בכל רגע
  • אפשרות להציג את מודעות הפרסום מעל התוצאות האורגניות במנוע החיפוש, באתרים מובילים ברשת המדיה ובמנועי חיפוש של שותפי הפרסום של גוגל
  • תשלום רק עבור הקלקה בפועל על מודעת הפרסום (PPC- Pay Per Click) או בגין שיחה לעסק
  • גידול משמעותי במספר הכניסות לאתר של העסק
  • גידול במכירות
  • לידים איכותיים
  • כלים יעילים לניתוח ולמדידת תוצאות הקמפיינים

כדאי לדעת כי יש מקרים בהם הפרסום בגוגל נועד להגביר את החשיפה לעסק או למוצר חדש, לכן הפרסום במנוע החיפוש הפופולרי לא נועד רק ליצירת לידים איכותיים ולגידול בתנועת המבקרים באתר או בדף נחיתה ייעודי, הפרסום יכול לשמש בין השאר ליצירת נכס דיגיטלי משמעותי.

לבד או בעזרת אנשי מקצוע?

כל אחד יכול לתכנן ולהפיק קמפיינים בעצמו דרך מערכת הפרסום המתקדמת של גוגל. יחד עם זאת, כדי להשיג את התוצאות הרצויות של הקמפיין ולהימנע מבזבוז משאבים מיותר – מומלץ לפנות לחברת פרסום המתמחה בניהול קמפיינים בגוגל. נדרש ידע וניסיון כדי להפיק קמפיינים מצליחים לכן כדאי לפנות לאנשי המקצוע.

שתפו:

תוכן עניינים:

פנו אלינו לקבלת מידע
פוסטים נוספים
שירותי בניית אתרים - quickwebsite.co.il
שירותי בניית אתרים

כדי להיות עסק עם אתר איכותי ומוכר לא מספיק רק להשקיע בבניית אתר מרשים ויפה. היום ישנה תחרות מאוד גדולה בכל הקשור לאינטרנט, אנשים מפרסמים

המשך לקרוא »