גוגל שופינג – קניות בגוגל

גוגל שופינג

גוגל שופינג, נשמע מפוצץ? לא מבינים מה רוצים מכם כאשר צמד המילים הללו עולות בשיחה? אנחנו כאן לעשות לכם קצת סדר בבלגן…

למעשה, מדובר בשירות המעלה את דפי המוצרים אל ממשק גוגל ובכך למעשה חושף את המוצרים במנוע החיפוש העולמי. כאשר הגולש מחפש מוצרים מסוימים, המוצרים שלנו יוכלו לקפוץ לו עם אפשרות לרכישה כבר במנוע החיפוש. בואו נדבר על העובדות: גוגל נחשב למנוע החיפוש הגדול בעולם. שנית, הוא זה שמביא הנעה של תנועת האיקומרס הגדול ביותר מכלל המכירות באתרי האינטרנט.

שיווק מוצרים בגוגל

אתם וודאי מבינים שתחום השיווק הוא תחום ענק, ממש עולם ומלואו וכך גם השיווק הדיגיטלי. עולם הדיגיטל מרכז בתוכו מס' רב של תחומים שבכל תחום ישנם תתי נושאים, אנשי מקצוע כאלה ואחרים או במילים אחרות, כל תחום הוא עולם שלם.

כפי שכבר הבנתם, או שלא, פרסום ממומן/ קידום ממומן בגוגל שופינג מאפשר למוצר אותו מקדמים להיות במקומות הראשונים במנוע החיפוש ובכך להגדיל את סיכויי ההמרה, הלחיצה על הלינק לרכישה.

במידה והחלטתם להקים קמפיין בגוגל שופינג עליכם להתחיל עם 2 שלבים ראשונים: הראשון הוא הקמת פיד המוצרים במערכת שיכלול בתוכו את שם המוצר, מחירו, תמונתו של המוצר, שם הספק, דירוגו של המוצר וסימון במידה והמוצר קיים במלאי. שימו לב, כאן תוכלו לעלות קטלוג מוצרים ידני עם קובץ אקסל אולם במידה ומדובר בחנות גדולה בעלת המון מוצרים אנו נמליץ לסנכרן בין חנות הגוגל שלכם לבין אתר החנות שלכם ( וורדפרס או שופפי וכו). במידה והאתר שלכם לא בנוי על פלטפורמת הוורדפרס הנחשבת לקלה יותר לתפעול, אתם רשאים לפנות אל החברה או האדם שבנה את האתר שלכם ולעיתים אף המתחזק של האתר על בסיס קבוע ולבקש ממנו/ מהם פתרונות לנושא הנ"ל, בדרך כלל יידעו על מה מדובר ויעזרו ככל שיידרשו לכך. שימו לב, במידה ותידרשו לשלם לחברה הבונה את האתר סכום כסף העולה על כמה מאות שקלים בודדים לצורך הקמת פיד בגוגל, הדבר הוא לא סביר משום שיהיו מקומות אשר לאיגבו מכם כסף כלל.

השלב השני הוא הקמת קמפיין הקידום, זה הוא שלב הנחשב לקל יותר מהשלב הראשון. כל שתצטרכו לעשות זה למעשה לקשר בין GOGLE ADS לבין MERCHANT CENTER  ורק לאחר מכן תוכלו ליצור קמפיין חדש שייקרא SHOPPING.

דוגמא של פרסום בגוגל שופינג ופרסום ממומן רגיל

פרסום גוגל שופינג

 

טיפים לשיווק מוצרים באינטרנט

מה הוא למעשה השיווק באינטרנט/דיגיטל? מדובר בתהליך של קידום מוצרים ע"י גוגל שופינג או שירותים מסוימים אחרים כגון ניהול קמפיין פרסומי או רימרקטינג בערוצים הדיגיטליים וזאת במטרה להגיע לקהל לקוחות מסוים אותו הגדרתם מראש כקהל היעד של בית העסק שלכם. אז איך תוכלו לעשות שיווק טוב בדיגיטל? שימו לב הבאים, אתם יכולים לקדם את המוצרים שלכם או השירותים ואת בית העסק בכלל דרך אתרי אינטרנט שונים, רשתות חברתיות, מנועי חיפוש, בלוגים וכו…

שימו לב לדגשים הבאים לצורך ביצוע הליך שיווק לא פחות ממצוין:

  • ראשית, ערכו מחקר מילות מפתח, הדבר מתאפשר באמצעות הכלים שמנוע החיפוש של גוגל מפעיל לרשותכם או כלים שעולים כסף כגון מערכת keywordtool.io (זהירות יקר ולמקצענים בלבד!).
  • לאחר מכן, הוסיפו תוכל רלוונטי לאתר שלכם, כזה שיכלול בתוכו את המילות המפתח שהגדרתם במנוע החיפוש וזאת כדי שמנוע החיפוש יוכל לאתר בצורה מהירה יעילה יותר את האתר שלכם בהתאם למילות הפתח.
  • לאחר שלב זה, מגיע שלב הקישורים, מדובר בשלב חשוב מאוד לקידום האתר בגוגל.

בימינו, אתר אינטרנט בלבד לבית עסק הוא לא יספיק. באמצעות השיווק הדיגיטלי תוכלי לסלול עבור קהל הלקוחות שלכם את המסולל הישיר אל הנכסים הדיגיטליים של בית העסק שלכם וזאת במטרה אחת והיא להביא להמרה טובה וגבוהה יותר (ROI). כמו האתר, כך תוכלו להשתמש גם בפלטפורמות החברתיות כדי לקדם את העמוד העסקי שלכם, בין אם בפייסבוק, באינסטגרם ואפילו ביוטיוב. בנוסף לכך חשוב גם לבחון את זמן השהייה באתר, גם כאן ניתן לתת למומחה לשיפור זמן שהייה באתר על מנת שיבחן במה ניתן לשפר.

כדי שהשיווק האינטרנטי יצליח ויביא תוצאות טובות יותר תצטרכו לכלול את הפרטים הבאים:

  • תפרטו את כל המידע אודות החברה שלכם.
  • וודאו כי האתר שבניתם נגיש אל מכשירי הסלולאר.
  • צרו מודעות אינטראקציה עם קהל הגולשים באתר/ ברשת החברתית בה אתם מפרסמים.
  • השקיעו מספיק זמן ומחשבה ב SEO, לא תמיד תשלום עבור קידום ממומן יספק את מלוא העבודה, אנו ממליצים בכלל להתחיל בראש ובראשונה עם קידום אורגני ועל כן יש שים דגש על כללי הSEO.
  • אל תשללו פרסום בדואר האלקטרוני, הדבר מראה על פניה אישית יותר את הנמען.
  • העלו פוסטים וסטוריז מס' פעמים בשבוע עם הנעה לפעולה.

רשתות חברתיות

פייסבוק- מדובר ברשת החברתית הגדולה ביותר בעולם, היא מונע מעל ל-2 מיליארד משתמשים פעילים בכל חודש. שיווק דר הפלטפורמה הזו (במידה ועושים את זה נכון) יקנה לעסק שלכם פוטנציאל רב להגעה לקהל יעד רחב יותר ובאותה נשימה, הממשק מאפשר פילוח של קהל הלקוחות הנמענים על פי דרישתכם. לדוגמא, תוכלו להגדיר דרך הממשק של פייסבוק כי רק גברים בני 18-25 אשר נמצאים באזור גיאוגרפי מסוים יהיו חשופים למודעה שאם מפרסמים ובעצם פעולה זו תמקדו את המודעה שלכם עבור הקהל הספציפי שרלוונטי לבית העסק או לשירותים שאתם מציעים.

לדבר כמה יתרונות שהבולטת ביניהם היא העובדה שאתם לא תשלמו עבור חשיפה או הגעה לקהל יעד לא רלוונטי וכך תמקסמו את התקציב עבור היעדים והמטרות שלכם. זכרו, הפייסבוק מציע מס' דרכים ליצירת אינטראקציה עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם וכל זאת תוך די ניצול השיווק בתשלום וגם בדרך החינמית- האורגנית. בנוסף, פייסבוק מציעה אינטראקציה ישירה עם לקוחות החברה דרך הצ'אט ובכך תוכלו להשתמש בפלטפורמה גם בתור שירות לקוחות.

חנות וירטואלית, יתרונות

בית העסק שלכם מוכר מוצרים? מעולה! חנות פיזית בימינו לא מספיקה וכל אדם שמבין בטכנולוגיה המתקדמת של ימנו ימליץ על פתיחתה של חנות וירטואלית. למעשה, בימינו, עסק שאין לו חנות אינטרנטית ברמה גבוהה ואיכותית "יישאר מאחור" במרוץ החיים וההצלחה. למעשה, החנות הווירטואלית מקנה ללקוח הפוטנציאלי נוחות, מגוון רחב, זמינות יתרה ועוד…

בדרך כלל בחנויות מסוג זה המחירים יהיו נמוכים יותר מאשר בחנויות הפיזיות וזאת במטרה למשוך את תשומת הלב של קהל הלקוחות לרכישה באתר. מבחינת הקמת החנות- הקמה של חנות מסוג זה תהיה זולה משמעותית מההקמה של חנות פיזית

זמינות, נוחות, שרות, מחירים נמוכים, מגוון, אלה הן רק חלק מהסיבות בגינן כדאי לפתוח חנות וירטואלית. היתרונות הם רבים מספור! חנויות וירטואליות באינטרנט קל יותר לשווק, לקדם ולהפוך לפופולאריות והן גם זולות למדי להקמה ותפעול. אין כל ספק כי המחירים של מוצרים הנמכרים בחנויות וירטואליות הם לרוב זולים יותר מאשר המחירים בחנויות רגילות. גם ההקמה של החנויות הללו היא זולה למדי.

אך כיצד הופכים אותן למצליחות? יש להשקיע רבות בתוכן של החנויות, בעיצוב שלהן, בממשק (חשוב שהוא יהיה קל ונוח לתפעול), וכמובן גם בקידום שלהם במנועי החיפוש באינטרנט (ובעיקר בגוגל). ניתן כיום לבנות חנות וירטואלית בצורה מהירה, פשוטה, זולה ויעילה. יש חברות רבות אשר מעניקות שירותים מגוונים בתחום של חנויות וירטואליות. בתמורה  לתשלום חודשי לא גבוה במיוחד ניתן לקבל ממשק ניהול שדרכו בונים ומנהלים את החנות.

חווית משתמש

שימו לב, בניית אתר אינטרנט בין אם מדובר בחנות וירטואלית ובין אם מדובר באתר תדמית לעסק, יהיה חייב במתן דגש על חווית המשתמש. מה זה אומר? אז ככה… בניתם אתר, מרשים יפה ומושקע ככל שיהיה אולם לא התאמתם את גודל הטקסט, הצבעים ומיקום המידע בו- יהיה מאוד קשה להתמצא בו. עליכם לתכנן את החנות בקפידה, לעבוד מול אנשי מקצוע, להשקיע בתוכן עצמו, בעיצוב וגם בקידום. חוויית משתמש בעצם מקנה נוחות לשימוש באתר, יש לשים דגש על גודל הכתב, שלא יהיה קטן מידי, שיהיה בצבע קריא וידידותי לעין עם רקע ניטרלי שיבליט את הכתב.

אפשרו מיקום להשארת פרטים ו/או עגלת קניות עם אופציה לתשלום. הקפידו על שירות לא פחות ממעולה ובמידת הצורך גם בשירות לקוחות. שימו לב כי האתר מונגש לאנשים בעלי צרכים מיוחד וגם תרגום האתר לשפות נוספות. זכרו, חנות אינטרנטית עשויה להגדיל מאוד את רווחי העסק וכן יש לשים לדב לכל הפרטים שנכתבו מעלה לצורך הקלה בשימוש באתר.

סליקת תשלום באתר חנות

התשלום באתרי החנות מתבצעות לרוב באמצעות חברות סליקה ומאושרות ע"י חברות האשראי. כדי להקים מסוף סליקה תצטרכו לעבור הליך שידרוש מכם הקדשה של מס' שבועות וזאת כדי שחברות האשראי יאשרו את הנושא. כמו בהרבה תחומים אחרים גם כאן השוק רווי בחברות סליקה ועל כן, אתם מכירים את ההמלצה שלנו לעריכת השוואת מחירים לפני שתבחרו באחת.

על מנת שתוכלו לבחור בחברה הטובה ביותר עבורכם, תצטרכו לשים לב לדגשים הבאים:

  • שימו לב כי החברה תספק תמיכה ותעביר את הנתונים בצורה מאובטחת ובטוחה.
  • שימו לב שלחברה יש תקן PCI.
  • בדקו את זמינות החברה לשירות לקוחות ותמיכה.
  • שימו לב כי החברה עובדת עם כמה שיותר חברות אשראי.

אבטחה

כמעט סיימנו, מה שנשאר זה לוודא כי האתר שלכם מאובטח כראוי שחלילה לא ייווצר מצב בו יהיו גורמים אלה ואחרים שיוכלו לפרוץ אליו ולקחת נתונים אישיים ופרטי אשראי מהלקוחות שלכם.

גם כאן, ארגנו מס' דגשים חשובים:

  • בחרו חברת אחסון אמינה ואיכותית שתדע לאבטח את האתר שלכם בצורה הטובה ביותר.
  • בדרך כלל לחנות דיגיטלית ניתן להוסיף תוספים רבים ושונים. עם זאת, ישנו חשש כי התוספים שיותקנו יהיו פחות מאובטחים או שמא לא מאובטחים מספיק. וודאו את הדברים אל מול המתכנת.
  • בחרו סיסמאות חזקות מספיק.
  • במידה ותרכשו את שירותיהם של אנשי הדיגיטל לצורך קידום האתר, תצטרכו לתת להם גישה לניהול האתר. שימו לב וחישבו היטב למי אתם נותנים הרשאה.
  • ישנו פרוטוקול הנקרא SSL, הפרוטוקול מספק אבטחה והצפנה של הנתונים באתר העוברים בין הלקוח לשרת.
מה זה רימרקטינג?
בניית אתרים | קידום אתרים
בניית אתרים
עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט
בניית אתרי וורדפרס

© כל הזכויות שמורות לחריף סוכנות קריאייטיב | בניית אתרים