שיפור זמן שהייה באתר כחלק מקידום אורגני SEO

שיפור זמן שהייה באתר – כשמדובר בהגדלת מכירות, מדברים אוטומטית על שיפור יחס המרה כאסטרטגיה שיווקית לאתר של העסק שלכם.

הגדלת הרווח והגדלת מכירות בעסק שלכם הוא נושא קריטי ובהחלט חשוב לכל בעל עסק ללא ספק, ולכן גם שיפור זמן שהייה באתר הוא הכרחי. הסיבה לכך היא בעיקר כשגולש נמצא כמה שיותר זמן בתוך האתר שלכם ומתעניין בתוכן- כך גם גדלים הסיכויים שלו להפוך ללקוח פוטנציאלי ולרכוש את המוצר או השירות שאתם מציעים. כאשר זמן השהייה באתר הוא נמוך, משמע אחוז הנוטשים הוא גבוה וזה רק אומר שמשהו באתר שלכם גורם ללקוחות לעזוב אותו מהר, בין אם מדובר בחוסר של תוכן איכותי לבין אם מדובר בחוסר נוחיות שימוש באתר העסק שלכם.

איך בודקים את האתר שלי?

לצורך שיפור זמן שהייה באתר, ניתן לבדוק מהו אחוז הנטישה ועל ידי כך לבדוק מה עליכם לעשות, איפה הגולש בדיוק נתקע ברחבי האתר ומה עליכם לשפר להגדלת מכירות לעסק שלכם.

לצורך זה ניתן להשתמש בכלי של גוגל אנליטיקס (או כלי אנליטי אחר שעליו אתם יודעים), בו משתמשים לרוב לצורך של קידום אתרים אורגני ובעזרתו ניתן לבדוק את יעילותה של אסטרטגיית התוכן שבניתם לאתר העסק שלכם.

באסטרטגיית תוכן הכוונה לשיפור התכנים המוגשים לעיני הגולש באתר שלכם- בין אם מדובר בתוכן כתוב כמו מאמרים מרתקים בתחום שלכם, לבין אם מדובר בתמונות או מידע מקצועי אחר שירתק את הגולשים למסך ויגרום להם לרצות לצרוך עוד ממה שאתם מציעים. תוכן איכותי ובנייה ותכנון נכון של אסטרטגיית תוכן- יתרמו באופן ישיר לשיפור זמן שהייה באתר ופה אתם מרוויחים.

בדיוק בתחום הזה מתמחה איתי ורצ׳יק – מומחה קידום אתרים אורגני שיקפיץ את העסק שלכם בזירה הדיגיטלית ויגרום לאתר לעלות מעלה במנוע החיפוש של גוגל בדרך הרצויה והנכונה.

מאמרים נוספים:

כדאי להבין שכשמדובר בתוכן איכותי- אין זה אומר בהכרח כפי שכתבנו לגבי כתיבת מאמרים ארוכים לבלוג האתר שלכם- מאחר ובעת בדיקת אתר בגוגל אנליטיקס יראו תוצאות של נטישת האתר לאחר כמה שניות, זאת למרות שכתבתם והשקעתם במאמרים ארוכים מעניינים ומקצועיים- כנראה שמשהו שם לא עובד ובתפקידו של מקדם האתרים לבדוק את הסיבה לנטישה.

זה יכול לקרות בגלל סיבות רבות- ביניהן ממוצע הגילאים של הגולשים, אופן השימוש בין הגולשים ברשת האינטרנט (לדוגמא משתמשים לא טכנולוגיים ועל כן בלתי סבלניים לקריאה מרובה מול מסך), מה שגורם באופן ישיר וגורף לנטישת האתר לאחר מספר שניות בודדות.

איך אפשר להאריך את זמן השהייה?

לצורך שיפור זמן שהייה באתר העסק שלכם, עליכם לבנות אסטרטגיית תוכן נכונה לפי כללים שנבדקו על ידי מומחי תחום קידום אתרים אורגני וידוע כי שיטות אלו עובדות הוודאות. לצורך שיפור יחס המרה, עליכם לעשות כמה מהלכים:

עיצוב:

עם השנים, עיצוב תארים הפך לתחום בפני עצמו שהחשיבות שלו רק עולה והתרומה של עיצוב מחושב, אסתטי, פרקטי ונעים לעין לזמן השהייה של הגולש באתר, בהחלט ניכרת.

כשהעיצוב עמוס מדי, צבעוני מדי וצעקני מדעי, זה יוצר מעמסה קוגניטיבית ומרתיעה את המשתמש וגורם לנטישת האתר בגלל חוסר נינוחות בזמן הגלישה. גם אם התוכן שלכם יהיה הכי איכותי שרק אפשר, העיצוב הוא הרושם הראשוני והוא זה שמרשים ומזמין את המשתמש לגלוש באתר מלכתחילה. על העיצוב להיות גם פרקטי וקורא לפעולה, ולא רק יפה.

חשיבות הפונט:

גם זה חלק ניכר מהעיצוב- עליכם לחשב בדיוק מה השפה הגרפית שתרצו להשתמש בה, מה גודל הפונט שיהיה נוח וקריא, לצד חשיבות המילים המופיעות בטקסט ובשאר התכנים באתר.

תחזוק קבוע:

אם אתם יודעים על עמוד שהוא חזק במיוחד ברחבי האתר שלכם- שפרו אותו ככל הניתן ואף הקפידו לתחזק אותו במיוחד כדרך קבע. חושב לציין כי גוגל לא אוהב ״אתרים עזובים״ שלא מתחזקים, משפרים ומחליפים את התכנים בהם מעת לעת, ואלו שכן מקפידים לרענן מדי פעם- גוגל אוהב לקדם לצד המהלכים של קידום אתרים אורגני.

שיפור זמן שהייה באתר זה תהליך שדורש התייעצות עם מומחים

ישנם עוד טיפים רבים ומגוונים לצורך שיפור זמן שהייה באתר, לצד נראות האתר ותוכן איכותי, אשר יתרמו להגדלת מכירות ורווחיות העסק שלכם. לעוד מידע כדאי להתייעץ עם המומחים המובילים בתחום.

מוזמנים לשפר את כמות הגלישה באתר שלכם, צפו בסרטון

פנו אלינו לקבלת מידע
בניית חנות אינטרנטית
תהליך בניית חנות אינטרנטית

עד לפני עשור לערך אם הייתם שואלים אנשים לגבי רכישת מוצרים באינטרנט רבים מהם עדיין היו חוששים לעשות זאת. כיום מרבית האנשים מעדיפים לבצע רכישה

שירותי בניית אתרים
שירותי בניית אתרים

שירותי בניית אתרים – כדי להיות עסק עם אתר איכותי ומוכר לא מספיק רק להשקיע בבניית אתר מרשים ויפה. היום ישנה תחרות מאוד גדולה בכל

בניית אתרים
עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט
בניית אתרי וורדפרס

© כל הזכויות שמורות לחריף סוכנות קריאייטיב | בניית אתרים

פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?