תהליך בניית חנות אינטרנטית

עד לפני עשור לערך אם הייתם שואלים אנשים לגבי רכישת מוצרים באינטרנט רבים מהם עדיין היו חוששים לעשות זאת. כיום מרבית האנשים מעדיפים לבצע רכישה באינטרנט עם משלוח עד הבית ועד הדרך ליהנות מהנחות ומבצעים, השוואת מחירים בלחיצת כפתור ומציאת המוצר שהם רוצים מבלי להתפשר על מה שיש בחנות. תהליך בניית חנות אינטרנטית יהיה מורכב מכמה שלבים, כאשר חברת בניית האתרים תצטרך להתנהל בצורה מקצועית ומסודרת מול הלקוח לכל אורך שלבי האפיון, התכנון והבנייה של האתר.

אפיון העסק והאתר שהולך לקום

בשלב הראשון יבצעו הצדדים אפיון לעסק, לקהל היעד שלו, מחקר מתחרים באינטרנט וכיצד הלקוח היה רוצה לראות את האתר. ביחד עם ההמלצות מחברת בניית האתרים יבנו יחד אפיון מסודר לבניית האתר, כולל מערכות, כלים, קטגוריות ותכנים שצפויים להיות בו. כאשר מדובר בחנות אינטרנט למשל חשוב שתהיה האפשרות להוסיף מוצרים לעגלת הקניות הווירטואלית ולאפשר ללקוח לבצע הזמנה ותשלום באופן מהיר ובטוח. 

עיצוב האתר ואלמנטים שונים

עיצוב אתרים של חנות צריך להיעשות בצורה כזו שתבליט היטב את המוצרים. העיצוב כולל את מבנה האתר, צבע רקע וצבעי הטקסט. בדרך כלל מומלץ להשתמש ברקע לבן עם אלמנטים של צבעי המותג המקשטים את האתר. העיצוב צריך להשתלב היטב אך לא לתפוס את מלוא תשומת הלב של הגולש. טוב לבחור בצבעים שאינם בהירים או זוהרים מדי. בעיצוב האתר והכנת המבנה שלו כדאי לבדוק במקביל את הנראות שלו במובייל ולבצע התאמות עיצוביות שונות בהתאם. אם אתם עושים שימוש באלמנטור לבניית האתר החיים שלכם יהיו הרבה יותר קלים.

בניית תפריטים, היררכיית תוכן והזנת התכנים הראשונים באתר

כעת יהיה עליכם לבנות את תפריטי הניווט באתר. אלה יהיו בדרך כלל תפריט ראשי עליון, תפריט צדדי ותפריט FOOTER בתחתית האתר. התפריט העליון יכלול לרוב עמודים ראשיים כמו אודות, צור קשר, שירותים, בלוג ועוד. התפריט הצדדי יופיע בדרך כלל בכניסה לפוסטים בבלוג ו/או לעמודים פנימיים באתר. ואילו הFOOTER יופיע בדרך כלל בכל עמודי האתר פשוט באזור התחתון שלו המיועד לכך. בתפריט הראשי העליון כדאי לכלול עמודי תוכן עם העמודים הראשיים שתרצו לקדם (או עמוד קטגוריות המוביל למגוון קטגוריות המוצרים באתר במקרה של בניית אתר חנות). לבסוף נזין תכנים באתר: מוצרים, פוסטים, נמלא את העמודים הראשיים ועוד.

הטמעת כלים וכלי אנליטיקס

מעקב אחר התנהגות הגולשים באתר חנות אינטרנטית שלכם, כמות הכניסות, עמודים פופולריים והרבה פרמטרים אחרים הוא חלק משמעותי בהצלחת האתר לאורך זמן וביצוע שיפורים בו. מלבד כלי האנליטיקס של גוגל ייתכן ואתם עושים שימוש בכלים שונים בתשלום שאמורים לשדרג את העבודה שלכם בין אם לצרכי קידום אורגני, איסוף נתונים או מציאת שגיאות באתר למשל. זה הזמן להטמיע את הכלים הללו באתר ולאפשר להם להתחיל לאסוף עבורכם נתונים בזמן שאתם מפרסמים את האתר.

 

פנו אלינו לקבלת מידע
בניית חנות אינטרנטית
תהליך בניית חנות אינטרנטית

עד לפני עשור לערך אם הייתם שואלים אנשים לגבי רכישת מוצרים באינטרנט רבים מהם עדיין היו חוששים לעשות זאת. כיום מרבית האנשים מעדיפים לבצע רכישה

שירותי בניית אתרים
שירותי בניית אתרים

שירותי בניית אתרים – כדי להיות עסק עם אתר איכותי ומוכר לא מספיק רק להשקיע בבניית אתר מרשים ויפה. היום ישנה תחרות מאוד גדולה בכל

בניית אתרים
עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט
בניית אתרי וורדפרס

© כל הזכויות שמורות לחריף סוכנות קריאייטיב | בניית אתרים

פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?