עיצוב כרטיס ביקור

עיצוב כרטיסי ביקור – ברגע האמת כשעלינו “לשלוף” את כרטיס הביקור מהכיס

אנו צריכים להרגיש במאת האחוזים שלמים עם העיצוב של כרטיס הביקור שלנו ובכללי עם המותג שעיצבנו לנו. עיצוב כרטיס ביקור צריך להיות נכון ומכוון ל DNA של הבפנוכו, מטרת העיצוב של כרטיס הביקור שלכם הוא בעיקר לשקף אתכם, את הפעילות שלכם בצורה מקצועית, חדה וממוקדת.

כרטיס ביקור אינו משמש רק כאמצעי ליצירת הקשר הראשוני בתערוכה או בכנס, כרטיס ביקור מקצועי הוא ה DNA של העסק שלך ואם הוא בוצע בצורה נכונה כנראה שילך איתך לאורך שנים.

ולכן חשוב מאוד ליצור מיתוג עסקי נכון בשפה אחידה המתאימה לשירותים או המוצרים אותם אתה מציע,  עם כרטיס ביקור טוב יותר כנראה שאת תמכור טוב יותר!

הפרמטרים עליהם נתייחס כשנעצב כרטיס ביקור הינם בפאן המקצועי/טכני וגם בפאן הפסיכולוגי, החלק הראשון הוא באלו גופנים נשתמש ומדוע, איזה חומר נייד, האם מת או מבריק? האם יהיה כרטיס הביקור עם למינציה או ללא למינציה? האם ניקח נייר 100 גרם או 399 וכן הלאה.

הפאן הפסיכולוגי של העיצוב של כרטיס הביקור הוא יודע בדקויות של האייקון שיתפוס את העין של מי שיצפה בכרטיס הביקור, ומהוא צבעו של כרטיס הביקור או של התוכן שיהיה כתוב? האם יהיו מילים עם הבלטה וכן הלאה.

כל אלו ועוד הם הפרמטרים שיגרמו לקחת היעד שלך להזדהות עם העיצוב של כרטיס הביקור, האג’נדה שלך ולמה שאתה מוכר. שימון לב, לא בהכרח מה שנעצב יהיה נכון לקהל היעד, לפעמים ישנם מספר קהלי יעד ולפעמים הם שונים בתכלית האחד מהשני, לכן יהיה נכון לומר שרצוי לשלוח את הדוגמא של כרטיס הביקור למספר אנשים שונים ולקבל מהם ביקורת, גם אם הם אינם אנשים מקצועיים, תתפלאו מה אנשים לא מקצועיים יכולים להגיד על כרטיס הביקור שלכם.

אנו בחברת גל ים סטודיו ממליצים לכם להשקיע בתהליך של עיצוב הלוגו ולאחר מכן להמשיך לעיצוב כרטיס ביקור ולהמשיך את התהליך לכל הפלטפרומות כגון פייסבוק, אתר אינטרנט ואיסטגרם. כל זאת במטרה לעצב אריזה גרפית אחידה שתהיה נכונה לכל הפלטפורמות.

ישנם מספר סוגים של כרטיס ביקור:

  • כרטיסי ביקור דיגיטלי
  • כרטיס ביקור בהדפסה אנלוגית
  • כרטיס ביקור מט/מבריק
  • כרטיסי ביקור בגדלים מיוחדים
  • כרטיס ביקור בנייר תלת שכבתי
  • כרטיסי ביקור פויל (רדיד) כסף או זהב

מעוניינים בשירותים לעיצוב ובניית כרטיס ביקור? היכנסו לאתר בקישור הבא – www.galyam-studio.co.il

פנו אלינו לקבלת מידע
בניית חנות אינטרנטית
תהליך בניית חנות אינטרנטית

עד לפני עשור לערך אם הייתם שואלים אנשים לגבי רכישת מוצרים באינטרנט רבים מהם עדיין היו חוששים לעשות זאת. כיום מרבית האנשים מעדיפים לבצע רכישה

שירותי בניית אתרים
שירותי בניית אתרים

שירותי בניית אתרים – כדי להיות עסק עם אתר איכותי ומוכר לא מספיק רק להשקיע בבניית אתר מרשים ויפה. היום ישנה תחרות מאוד גדולה בכל

בניית אתרים
עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט
בניית אתרי וורדפרס

© כל הזכויות שמורות לחריף סוכנות קריאייטיב | בניית אתרים

פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?