בניית אתר וורדפרס ב 5 צעדים פשוטים

בניית אתר וורדפרס – הפלטפורמה של וורדפרס מאפשרת להרבה מאוד אנשים בתחומים שונים לבנות אתר. בין אם אתם מעוניינים לבנות אתר בעצמכם ובים את אתם רוצים לפנות לבעל מקצוע שיעשה זאת עבורכם, אנחנו כאן נסביר על 5 הצעדים הפשוטים בבניית אתר וורדפרס.

למה ולמי הפלטפורמה של וורדפרס טובה?

באתרים של וורדפרס יש ריבוי עמודים ואתם יכולים להגדיל את מספר העמודים לאתר שלכם (כמו אודות, גלריה, צור קשר ועוד), אפשר ליצר אתר תדמיתי, בעלי עסקים רבים נעזרים בפלטפורמה כדי ליצר זאת. ישנם אנשי חינוך ומרצים שנעזרים באתרי וורדפרס לבניית אתר לימודי שמעניק גישה לתלמידיו וגם פורטלים.  תשובה אחת גורפת ניתן לענות לשאלת הלמי הפלטפורמה יעילה, כמעט לכולם.

מה הם 5 הצעדים?

  1. התקנה – וורדפרס מאוד קלה להורדה, בלחיצת כפתור פשוטה אתם יכולים להתקין אותה אצלכם במחשב. במידה וההתקנה אינה מתבצעת באופן אוטומטי, תוכלו להוריד קובץ התקנה לשרת ומשם לפרוס אותו.
  2. הגדרות – היכנסו ללוח הבקרה של וורדפרס על מנת לנהל את ההגדרות השונות, עברו על כל השלבים כדי להתאים את ההגדרות לפי הצרכים שלכם.
  3. יצירת תפריט – עליכם להתבונן על זה ממבט הגולשים שלכם, איך יהיה הכי נגיש ונוח עבורם להתמצא אצלכם באתר. הגדירו את סדר העמודים בצורה נעימה ופשוטה ותהיה הגיונית ומסודרת.
  4. בחירת תבנית – לוורדפרס ישנן תבניות חינמיות שניתן לבחור ולהשתמש בהן בקלות, אם אתם מעוניינים בתבניות יותר מפותחות תוכלו להיעזר בתבניות הפרמיום שוורדפס מציעה והן בעלות משתנה לפי תבנית. חלק מתבניות הפרמיום מצריכות ידע מעמיק קצת יוצר מהידע הבסיסי ולכן בניית אתרים בוורדפרס באופן אישי לא מתאים לכל אחד.
  5. תוספים – היעזרו בתוספים שוורדפרס מציעה לכם, התוספים הללו הם כלים שייעודם הוא להרחיב את האפשרויות הניתנות לכם. תוכלו להוסיף תוספים חינמיים וישנם בתשלום. תבדקו אילו מבין התוספים טובים לכם ישנם מעולים וישנם טובים.

בניית אתר וורדפרס לא מתאים לכל אחד, ישנם שפשוט יעדיפו לקבל אתר מוכן, שמישהו יבנה עבורם את האתר והם יוכלו לנהל אותו ולתחזק אותו. אנחנו ב quickwebsite מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר כדי שלכם יהיה אתר מנצח.

בסרטון הבא תוכלו ללמוד איך לבנות אתר וורדפרס בקלות עם תוסף אלמנטור

פנו אלינו לקבלת מידע
בניית חנות אינטרנטית
תהליך בניית חנות אינטרנטית

עד לפני עשור לערך אם הייתם שואלים אנשים לגבי רכישת מוצרים באינטרנט רבים מהם עדיין היו חוששים לעשות זאת. כיום מרבית האנשים מעדיפים לבצע רכישה

שירותי בניית אתרים
שירותי בניית אתרים

שירותי בניית אתרים – כדי להיות עסק עם אתר איכותי ומוכר לא מספיק רק להשקיע בבניית אתר מרשים ויפה. היום ישנה תחרות מאוד גדולה בכל

בניית אתרים
עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט
בניית אתרי וורדפרס

© כל הזכויות שמורות לחריף סוכנות קריאייטיב | בניית אתרים

פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?