בניית אתר וורדפרס

מערכת וורדפרס הינה מערכת קוד פתוח המאפשרת לנו שליטה מלאה על כל האספקטים השונים בבניית האתר. בשל עובדה זו וכמה פרמטרים נוספים וורדפרס נחשבת למערכת הפופולרית ביותר כיום לבניית אתרי וורדפרס ומשמשת בסיסי לעשרות מיליוני אתרים ברחבי העולם. בניית אתר וורדפרס מאפשרת לבעל העסק לבנות אתר מקצועי לעסק במחירים זולים יותר מאשר היה נהוג בעבר (כאשר היה צריך לתכנת את האתר מאפס) וגם הרבה יותר קל ופשוט לתפעל את האתרים הללו. (למידע ראו גם: בניית אתר – מחירון).

היתרונות של שימוש במערכת וורדפרס לבניית אתר מקצועי לעסק:

שימוש בתבניות – במערכת וורדפרס ניתן להשתמש בתבניות שונות לבסס עליהן את בניית האתר שלנו. חלק מהתבניות בחינם וחלק מהתבניות ניתן לקנות בתשלום של כמה עשרות דולרים לתבנית בדרך כלל.

שימוש באלמנטור – אם אתם עושים שימוש באלמנטור לא תצטרכו לקנות תבניות וכי תוכלו להלביש תבנית חינמית פשוטה ולבסס עליה את בניית האתר שלכם כאשר אתם עושים שימוש בתוסף האלמנטור הפופולרי של וורדפרס המאפשר לכם לבנות את האתר והעמודים השונים בו בצורה קלה, פשוטה ויעילה במיוחד.

התקנת תוספים – יתרון חשוב נוסף של וורדפרס הוא השימוש בתוספים.

וורדפרס מאפשרת לנו להתקין תוספים שונים חלקם בחינם, חלקם בתשלום, המיועדים לשימושים שונים. החל מתוספים לבניית טפסי יצירת קשר באתר ורשימות תפוצה ועד לתוספים של השתלת קודי אנליטיקס, תוספים המסייעים לאופטימיזציית התוכן באתר לצרכי קידום אורגני, תוספים לשיפור מהירות הטעינה של האתר, תוספים לניהול גלריות ועוד.

מחיר זול יותר – אם אתם מחפשים שירות בניית אתרים בזול אך עדיין רוצים שהאתר שלכם יהיה מקצועי ואיכותי אין ספק שאתם רוצים לבסס את האתר שלכם על מערכת וורדפרס.

בשל השימוש באלמנטור ו/או בתבניות של וורדפרס ולבסס עליהם את בניית האתר כבר לא צריך לתכנת אתרים באופן מלא וניתן ליהנות ממחירים אטרקטיביים יותר לבניית אתר מקצועי לעסק.

משרד אחורי נוח לתפעול – אם אתם רוצים לתפעל את האתר בעצמכם ואין לכם ניסיון רב בתחום יהיה לכם קל יותר לתפעל אתר באמצעות הממשק האחורי של וורדפרס.

גוגל אוהבים אתרי וורדפרס – זו כבר עובדה בשטח – גוגל פשוט אוהבים אתרי וורדפרס. קוד האתר מסודר, נוח לקריאה, התוספים השונים מאפשרים אינטגרציה של הכלים של גוגל באתר וכן יש תוספים שמסייעים להתאמת התכנים באתר לקידום אורגני ועוד.

בניית אתרים מורכבים:

בניית אתרים מורכבים היא בהחלט אפשרית עם וורדפרס וזהו אחד היתרונות הגדולים ביותר של המערכת. תוכלו לבנות מאתרי תדמית פשוטים ועד פורטלים של תוכן, מגזינים, אינדקסים, פורומים, אתרי מאמרים, אתרי גלריות ופורטופליו, אתרי חנות אלקטרונית ועוד.

בנינו אתר – מה הלאה?

כעת לאחר שבניתם את אתר העסק שלכם אתם ללא ספק תרצו להתחיל לקדם ולפרסם אותו ברחבי האינטרנט. אחת הטכניקות המובילות בתחום הפרסום הדיגיטלי היא כמובן קידום אתרים במנועי החיפוש, שכן היא לא רק מספקת לכם תנועת גולשים איכותית לאתר אלא גם משפיעה על המוניטין והמיתוג של העסק ועוד.

 

פנו אלינו לקבלת מידע
בניית חנות אינטרנטית
תהליך בניית חנות אינטרנטית

עד לפני עשור לערך אם הייתם שואלים אנשים לגבי רכישת מוצרים באינטרנט רבים מהם עדיין היו חוששים לעשות זאת. כיום מרבית האנשים מעדיפים לבצע רכישה

שירותי בניית אתרים
שירותי בניית אתרים

שירותי בניית אתרים – כדי להיות עסק עם אתר איכותי ומוכר לא מספיק רק להשקיע בבניית אתר מרשים ויפה. היום ישנה תחרות מאוד גדולה בכל

בניית אתרים
עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט
בניית אתרי וורדפרס

© כל הזכויות שמורות לחריף סוכנות קריאייטיב | בניית אתרים

פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?