שיווק באינטרנט – המדריך הקצר למתחילים

האינטרנט תופס מקום מרכזי בחיינו. כל דבר שאנו רוצים או חפצים בו סביר להניח שנחפש עליו מידע קודם באינטרנט. אנו עושים שימוש באינטרנט ללימודים, משחקים, עבודה, פנאי, קריאת חדשות ועדכונים, התכתבויות, שיתוף תכנים ועוד. בשל הנגישות של האינטרנט בכל מקום ואפילו תוך שימוש במכשירים הסלולריים שיש כמעט לכל אחד כיום, הפך ערוץ התקשורת של האינטרנט לפופולרי ביותר. בשל כך הוא גם ערוץ התקשורת הפעיל והפופולרי ביותר ברמת הפרסום. סביבו נפתח תחום רחב ידיים הנקרא שיווק באינטרנט.

מה זה שיווק באינטרנט?

שיווק באינטרנט או קידום אתרים הוא פרסום בערוץ התקשורת של האינטרנט. בתוך האינטרנט יש אינספור סוגי אתרים ותכנים שאנו עשויים להיתקל בהם. סביב אתרים מסוימים ניתן לבנות טכניקות פרסום בפני עצמן, כמו למשל פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וכד’. כמה מענקיות האינטרנט פיתחו אפילו יותר מאפשרות פרסום אחת לעסקים כמו גוגל למשל המשלבת בין קידום אתרים אורגני לפרסום ממומן, אפשרות לפרסום ביוטיוב שבבעלותה ועוד. היום השקעה בפרסום באינטרנט נחשבת לטובה, יעילה ומניבה יותר מכל ערוץ תקשורת אחר עבור מרבית בעלי העסקים בעולם.

שיווק – מהן הדרכים הפופולריות ולמי זה מתאים?

  • קידום אורגני – טכניקת פרסום הנחשבת אולי למובילה כיום בעולם השיווק הדיגיטלי. כאשר מדברים על מה זה שיווק באינטרנט מדברים לא מעט על קידום אורגני. כלומר על קידום האתר במעלה תוצאות החיפוש במנועי החיפוש, כאשר לרוב מתכוונים לגוגל. גוגל נחשב למנוע החיפוש הגדול והפופולרי בעולם וגם למתוחכם והמתקדם ביותר. ככזה, הרבה מנועי חיפוש אחרים מעתיקים את הרעיונות של גוגל והאלמנטים המשפיעים על תוצאות החיפוש שלהם עבור עצמם. מכאן שבעלי עסקים משקיעים בקידום בגוגל מקודמים על הדרך גם במנועי חיפוש אחרים. הקידום האורגני יכול להניב לכם תנועה אורגנית וגם להשפיע על המוניטין של העסק.
  • קידום ממומן – כאן מדובר על פרסום באמצעות קמפיין ממומן. כלומר – אתם משלמים לגוגל דרך מערכת הפרסום שלה – גוגל אדס, מרוויחים תנועת גולשים מידית לאתר שלכם כאשר אתם משלמים למעשה עבור כל לחיצה של גולש על הפרסומת שלכם והגעה לאתר שלכם. טכניקה יקרה יותר בטווח הקצר אך גם מביא תנועה של לקוחות פוטנציאליים כבר מהיום הראשון של הקמפיין.
  • פרסום ברשתות החברתיות – כדאי לבחון גם אפשרות לפרסום ברשתות החברתיות ובראשן פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם. בפייסבוק תוכלו להקים עמוד עסקי, לבנות קהל עוקבים אחריכם ואף להשתמש במערכת הפרסום הממומנת של פייסבוק לשלוח תנועת גולשים מפייסבוק לאתרים חיצוניים שלכם. כמו כן כדאי שלא לפסול רשתות חברתיות אחרות אם קהל היעד שלכם עשוי להימצא שם.
  • פרסום ביוטיוב – עבור עסקים רבים יכול להיות מתאים להקים ערוץ יוטיוב, להשקיע בפיתוח סרטונים לעסק ובקידום ערוץ יוטיוב שיוכל להשפיע משמעותית על צמיחת המכירות בעסק וצבירת קהל אוהדים נוסף שיצפה בכם ויעקוב אחריכם.

אם כן מדובר מקוצר זה נועד לתת לכם מעט מידע אודות אפשרויות הפרסום השונות ובמה לבחור כדי להשקיע. שיווק עסקים באינטרנט צריך להיעשות תחילה בטכניקה אחת או שתיים שתפעל הכי טוב בתחילה לעסק שלכם ותוכלו למקד לשם את המשאבים ותקציב הפרסום שלכם. לאחר מכן תוכלו להתפתח לאפשרויות פרסום נוספות.

קראו גם: למה צריך שיווק אתרים באינטרנט?

 

 

פנו אלינו לקבלת מידע
בניית חנות אינטרנטית
תהליך בניית חנות אינטרנטית

עד לפני עשור לערך אם הייתם שואלים אנשים לגבי רכישת מוצרים באינטרנט רבים מהם עדיין היו חוששים לעשות זאת. כיום מרבית האנשים מעדיפים לבצע רכישה

שירותי בניית אתרים
שירותי בניית אתרים

שירותי בניית אתרים – כדי להיות עסק עם אתר איכותי ומוכר לא מספיק רק להשקיע בבניית אתר מרשים ויפה. היום ישנה תחרות מאוד גדולה בכל

בניית אתרים
עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט
בניית אתרי וורדפרס

© כל הזכויות שמורות לחריף סוכנות קריאייטיב | בניית אתרים

פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?