אינסטגרם או חנות וירטואלית

אינסטגרם או חנות וירטואלית – בשנה האחרונה לא מעט עסקים השתדרגו ונכנסו לעולם הדיגיטל. לאור הסגרים והגבלות עסקים, שעברו לתת שירות בעזרת אינטרנט, הצליחו לשרוד.

בנוסף, גם העסקים החדשים, שנפתחו או כרגע נפתחים כבר מראש בוחרים לתת שירות בצורה מקוונת. כמובן, במהלך התהליך מתעוררות שאלות רבות. אחת מהשאלות שנשאלת לא מעט בפורומים קשורה לבחירה בין שיטות השיווק של עסק.

האם לשווק בעזרת אתר או עם חשבון אינסטגרם?

בשביל לענות על השאלה נחשוב ביחד. ברור לכולם שהשילוב בין 2 יהיה מצב אידיאלי, אבל אם זה לא מסתדר? הרי כולם יודעים שלא משנה באיזה מסלול של שיווק נבחר נצטרך בכל מקרה להשקיע זמן וכסף. לכן, ברב המקרים, במיוחד בתחילת הדרך, בעלי עסקים יבחרו רק במסלול אחד מהשניים.

השוואה בין 2 מסלולים

אז בואו ניקח עסק חדש לגמרי ונראה מה יותר משתלם בתחילת הדרך: קידום ברשת חברתית (לדוגמה: אינסטגרם) או בניית אתר וקידום שלו ברשת. אם מדובר על עסק שהוא ממש ממש חדש ולא היה לו אף פעם אתר ואין לכם שום זיקה לתחום טכנולוגי, אז על פניו בסוגיה הזאת ניקוד ירוויח אינסטגרם. זה מאוד קל להסביר.

לצורך פתיחת חשבון אינסטגרם אף אחד לא נדרש לשלם לעומת זה אם אין לעסק אתר, אז חייבים להשקיע בבניית אחד כזה או לנסות להקים אותו לבד, לרכוש דומיין ולרכוש חבילת אחסון מחברת אחסון אתרים. אם נצא מנקודת הנחה שתבנו אתר לבד, אז יישאר לכם לשלם רק על דומיין ועל חבילת אחסון. למרות שזה סכומים מאוד נמוכים שיעמדו על 70-100 שקל בחודש, עדיין מדובר על הוצאות.

זמן של התארגנות הוא גם יהיה שונה, שוב אינסטגרם מנצח. הקמת האתר לוקח מספר ימים, לעומת זה חשבון אינטרנט בדרך כלל או שכבר קיים או שנדרשים כמה דקות בלבד ואתם בעלי חשבון באינסטגרם. נכון, לוקח זמן למצוא קהל יעד מתאים וגם לצבור עוקבים, אבל גם לאתר להתקדם לוקח זמן.

דבר נוסף, שעליו חייבים לדבר – נישה של העסק. לא כל עסק מתאים לקידום באינסטגרם. לכן לפני שמחליטים על שיטת שיווק תחשבו מה יתאים יותר לעסק שלכם. מומלץ להסתכל במה בחרו המתחרים שלכם. אם יש להם גם אתר וגם חשבון אינסטגרם, שמופיע בעמוד של האתר. כנסו אליו, תסתכלו מה משתפים בו.

לעתים קרובות רואים שיש חשבון אינסטגרם מקושר לעסק, אך לא נעשית בו שום פעילות מסיבה כזאת או אחרת. כמו כן תזכרו שאם אתם לא משתפים כל הזמן בסטוריס ולא משקיעים בפרסום ממומן, אז סיכוי מאוד גדול שאנשים לא יחשפו לפוסטים או לסטוריס ואז בעצם אין שום קידום. לעומת זה אם אופטימיזציה לעמודי האתר נעשית כפי שצריך, אז הסיכוי מאוד גבוה, שאתר שלכם יופיע גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל. אבל גם כאן נדרשים מאמץ והשקעה של זמן בשביל להצליח.

אז במה לבחור?

כפי שראיתם אין תשובה חד משמעית לשאלה במה יותר טוב להשקיע. כל אחד צריך לחשוב עם עצמו מה יותר מתאים. אם אתם אוהבים להיות באור הזרקורים, אז יכול להיות שדווקא האינסטגרם בשלבים התחלתיים יותר מתאים לכם. אבל אם אתם שייכים לאלו שלא כל כך אוהבים להיות מחוברים כל הזמן לרשת חברתית ולדווח על כל דבר שמתרחש בחיים פרטיים, אז אולי עדיף להשקיע באתר.

 

קבלו מספר טיפים וצעדים חכמים שתוכלו לעשות עם האינסטגרם שלכם – Michelle Bali

פנו אלינו לקבלת מידע
בניית חנות אינטרנטית
תהליך בניית חנות אינטרנטית

עד לפני עשור לערך אם הייתם שואלים אנשים לגבי רכישת מוצרים באינטרנט רבים מהם עדיין היו חוששים לעשות זאת. כיום מרבית האנשים מעדיפים לבצע רכישה

שירותי בניית אתרים
שירותי בניית אתרים

שירותי בניית אתרים – כדי להיות עסק עם אתר איכותי ומוכר לא מספיק רק להשקיע בבניית אתר מרשים ויפה. היום ישנה תחרות מאוד גדולה בכל

בניית אתרים
עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט
בניית אתרי וורדפרס

© כל הזכויות שמורות לחריף סוכנות קריאייטיב | בניית אתרים

פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?